2011 m. birželio 19 d., sekmadienis

Laikas megztiniams

Iš tiesų po to kai baigiau pledą Gabijai atėjo megztinių eilė, tik tų pačių pirmųjų - mažiausiųjų vis neprisiruošiu nufotografuoti. Gal netrukus, nes išėjo jie, mano galva, visai nešiojami. Ypač kai nesu labai patyrusi mezgėja, tai užskaitau aš juos... :)

Na o toliau sekė štai šis "lašininis", iš ekologiškos vilnos narpliotas megztinis. Iš tiesų ėjosi jis man sunkiai - pradžioje nusipirkau 5 kamuoliukus po 50 g siūlų ir maniau, kad užteks. Bet kadangi mezgu "ant išaugimo", tai teko keliauti į "Mezgimo zoną" ir papildyti dar trimis. Žinoma, užmiršau pasiimti popierėlį su spalvos kodu, tai pasirodo, nusipirkau tuos 3 matkelius šviesesnių. Ardžiau visą megztinį (o trūko jau tik kaklo ir kapiušono) ir derinau spalvas - taip atsirado ant rankovių šviesūs dryžiai ir pan. O norėjau tiesiog vienos spalvos megztuko. Vyras sako, kad jam gražesnis galutinis variantas, o aš iki šiol abejoju. Nepatinka man tos juosteles... 

Sagos kokosinės.   



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą